reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nikola Kárníková

Nikola Kárníková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  filmpoviedkylidičkyMôj životOnSúkromnéNezaradené

reklama

poviedky

Na chrbte s rozkročenými nohami

Nikola Kárníková

Na chrbte s rozkročenými nohami

Mladé dievčatá mnohokrát skočia na chalanské lichôtky, príde na lámanie chleba, skončia pri sexe, zostanú využité a stratia svoju dôstojnosť a kúsok svojho ja.

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 212x
  • 13
Tenis

Nikola Kárníková

Tenis

Bol mojím koníčkom. Bol mojou najväčšou záľubou. Bol hlavne mojou láskou. Žila som iba preň. Avšak jedného dňa som moju lásku musela opustiť... Nie dobrovoľne. To by som nikdy neurobila. Musela som. Môj zdravotný stav sa zhoršil. Jedna kapitola života ukončená. Bohužiaľ so smutným koncom...

  • 6. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 078x
  • 3
Môj

Nikola Kárníková

Môj

Je môj. Neviem, čo by som robila nebyť jeho. Stojím v jeho náručí a pozerám sa mu do tváre. Je neuveriteľná zima, ale jeho teplý dych ma ohrieva. Každý bozk ma privedie do iného sveta, takže chlad necítim. Každému slovu, ktoré mi povie, dokonale dôverujem. Na tom je založený náš celý vzťah. Vážim si každú chvíľu prežitú s týmto úžasným človiečikom.

  • 24. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 0
Skoro nám odišla

Nikola Kárníková

Skoro nám odišla

Chcem opísať príbeh mojej kamarátky Ely, pretože si to naozaj zaslúži. Jej osud je krutý. Jej otec je už starší, ale alkoholik ako sa patrí a psychicky ničí celú rodinu. Každému nadáva a zhadzuje kedy sa len dá. Ela žila v prostredí, ktoré jej dosť ubližovalo a tak sa uzavrela do seba. Keď prišla zo školy domov, všetok čas trávila zavretá v izbe a cvičila. Jedlo obmedzila na minimum, pretože jej nechutilo a aj keď niečo zjedla, bolel ju žalúdok.

  • 22. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 271x
  • 8
Problémy zbližujú

Nikola Kárníková

Problémy zbližujú

Včera som mala strašný večer. Pila som jeden pohárik za druhým a pritom fajčila. Spolu sediaci ma pozorovali pri týchto nekalých činnostiach. Tak som sa zdvihla a nachvíľu odišla, aby som mohla v pokoji dofajčiť.

  • 10. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu